logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۱۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت بوکس استان زنجان:

برپایی مسابقات انتخابی نونهالان کشور در زنجان

برپایی-مسابقات-انتخابی-نونهالان-کشور-در-زنجان-
رئیس هیأت بوکس استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی بوکس نونهالان کشوری به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان زنجان برگزار می‌شود.

نصرالله سائلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات انتخابی بوکس نونهالان کشوری به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: این رقابت‌ها روز جمعه 27 مهر ماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح در آکادمی بوکس استان زنجان اجرائی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بوکسورهای رده سنی امید و بزرگسالان نیز به همراه مربی خود تمرین و تکنیک‌های لازم را آموزش می‌بینند، تا برای مسابقات بوکس به میزبانی تهران آماده شوند.

رئیس هیأت بوکس استان زنجان با اشاره به اینکه در این رشته ورزشی از رتبه ۲۳ به رتبه چهارم دست پیدا کرده‌ایم، عنوان کرد: رشد و پیشرفت بسیار خوبی در تمامی رده‌های سنی داریم و در تمامی اردوها بوکسورهای زنجانی هم حضور دارند.

وی ادامه داد: محمدحسین حقی نیز در مسابقات آسیایی افتخارات فراوانی را ازآن خود کرده که مایه مباهات و بالندگی هیأت بوکس استان زنجان است.

سائلی خاطرنشان کرد: نسبت‌ به سال‌های گذشته نیز بوکس استان زنجان حدود ۶۰ درصد رشد و پیشرفت خوبی داشته و بوکسور‌های بسیاری را وارد میدان نبرد کرده است که امیدواریم همواره خوش بدرخشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹